Ny dag nya tag!

Jobbig dag idag. berättade för barnen att jag ska byta jobb. Känns hemskt, som om man är världens svikare. Men klart jag måste tänka på min karriär och framtid. Känns bra samtidigt, ska bli otroligt roligt med nya utmaningar och äventyr!
Imorgon blir det kalas hos finaste T! Ska bli kanonkul att träffa alla och festa loss med en skön mix av folk :)
Ska också färga om håret imorgon så det ser vi fram emot massor! Även om frisörer inte är min våta dröm direkt...
Snart flyttar Johanna och Poppan till Sverige också, vilket fantastiskt år! Längtar längtar längtar tills de finns inom rimligt avstånd och vi kan hälsa på varandra! Vill gärna visa dem min stad och hem och nu är det ju inte så långt heller, så inga ursäkter ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

lovar!!! inga ursäkter!! puss'

2011-05-28 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0