9 maj

Igår gick jag bredvid på nya jobbet. Spännande känns det! Socialrådgivare inom vuxenenheten/boende-enheten. Bra kollegor, omväxlande jobb - kan ju knappast gå fel? Känns spännande att jobbet i mångt och mycket går ut på att skapa och bygga relationer, det kan man ju aldrig få för mycket erfarenhet av :)
Nu ska jag dock till läkaren, håll tummarna för mig! Efter det bär det av direkt till "vanliga" jobbet och där stannar jag hela kvällen. Blir en sån dära vecka igen. Suck. Efter jobb blir det dock Malmömys och det gillar vi :) Även om vi båda kommer totaldäcka.
Nej nu får jag ta mig i kragen och komma iväg till läkaren, blä. Det är ju sällan de säger något vettigt ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0