Jag

har haft en finfin helg :)
I fredags var jag på trivselkväll med hela lundjobbet, hur nice som helst! Fick dessutom träffa fina T ;) Synd att jag missade tidigare på kvällen, men hoppas det kommer fler tillfällen!
I lördags hade jag myskväll med underbara M. Vi åt, skrattade, mös och åt lite till. Fantastiskt, var så länge sen vi fick kvalitetstid, har saknat det!
Spelade bingolotto idag också! Hur kul som helst, men vann inget som vanligt. Men nästa gång, då jädrans ska det gå! ;) Idag har jag också fått pluggat lite, men fruktansvärt förvirrad är jag. Tentan ska in på torsdag men känns tveksamt nu. Måste klara det. Fan fan fan att jag ska vara så ostrukturerad alltid. Men ska få ihop det. Måste. På torsdag börjar också min nya kurs; Sexuella livsstilar, riktningar och variationer. kommer bli tokigt spännande! :D Får bara fler och fler anledningar till att verkligen få ihop tentan... Är ju jätteintressant men mitt huvud vill inte samarbeta helt enkelt.
På onsdag ska jag till läkaren och äntligen kolla upp mina lungor, se om det är något krux med dem. Får väl antagligen inga svar som vanligt, men en bra början. Ska minsann också se till att hämta mitt matbord i veckan!
Lägenheten har det inte hänt ett skrot med. Ska fortfarande göra klart min lila vägg, köksväggen och få upp tavlorna. Har en ny tavla på gång dessutom. Får se hur det blir :) Inspiration är hämtat åtminstone.
Nu är det dags för lite sömn och uppladdning för ännu en fullspäckad vecka. Behöver semester snart igen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0