jag är

tokglad. För det mesta åtminstone! Kanske inte sådär tidigt, tidigt på morgon när jag typ inte sovit något alls och täcket försvinner + (PLUS) ÖPPET fönster (Vem tusan öppnar fönstret mitt i vintern). Haha. Men jag överlevde det också (med nöd och näppe) så kan bara bli bättre!

Idag hamnade jag på Bara Rock med M.U och E.M. Sjukt roligt. Så tokigt det kan bli när tokiga folk kommer ihop! Det gillar vi!

I övrigt blev jag godkänd på senaste tentatn, vilket är helt otroligt. Var väldigt missnöjd med den och kände att jag inte riktigt förstått frågan. Blev dock godkänd med väldigt fin kritik, så är verkligen mer än nöjd :D

På jobbet är det jobbigt. Fast börjar bli bättre. Snart är vi inne i "vanlig" lunk, men tar alltid tid efter loven, och tydligen är jullovet värst. Gillar det ju ändå, även om jag blir helt utmattad av det. Bättre utmattad än uttråkad!

Misstänker dessutom att jag har ett skov. Fast vet ju inte. Kan lika bra vara inbillning. Mår konstigt, känner mig väldigt väldigt väldigt trött (fatigue?) och haft små domningar i vänster hand och fot. Mina gissningar är antingen skov, hjärtinfarkt eller bara sjukt trött p.g.a sömnbrist. Vilket som så lär jag märka det förr eller senare.

Nu skippar jag detta. Känn er uppdaterade!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0