Tok!

Jag är i full gång. med vadå? Allt! :) Kan ta resumén igen: Jobba (lund) 80%, plugga sexologi 50%, jobba extra (behandlingshem) så mycket jag orkar OCH nu också startar jag en RFSU-förening (Riksförbundet för sexuell upplysning).

Vi hade vårt första möte idag. Kommer bli så sjukt tokroligt om alla fortsätter hålla lågan uppe! Jag är så laddad att det knappt finns :D Vi har mycket idéer och förslag så om vi ens lyckas genomföra hälften kommer vi ha ett fantastiskt år!
Hälften av mina tjejer åtminstone ska dessutom ÄNTLIGEN flytta till Sverige. Tänk att ha dem i Göteborg istället för Guds-förgätna-ön. Man kan träffas över en helg, eller ja. Varför inte över en dag!
Annars med det dära tråkiga då. Tror jag haft ett skov, men vem vet? Kanske en nerv i kläm, eller bara sömnbrist. Tror jag snart blir kallad för ny MR - nästan ett år sen sist och har bara en månad kvar av receptet på medicin. Får se vad som sker då helt enkelt. Har ju knappast tid för att kolla upp så mycket mer. Är toktrött på äckliga medicinen. Igår hade jag en riktig neggodag och valde helt sonika att hoppa över medicinen (ja, jag vet att jag inte borde/får, men skiter totalt i det. Ingen kan tjata förrän de själva tagit skitet i flera månader). Jag kände helt enkelt för att ha en smärtfri dag, och valde därefter.
Nu är det sportlov och jag har tagit ut semesterdagar imorgon och på fredag. Helt underbart att vara ledig i 4 dagar. Det behöver jag. Massor! Imorgon blir det massa tvättande, promenad och shopping med finfina M och mys med T ända till lördag. Hur fantastiskt som helst! På lördag stundar festen till dessutom.
Nu ska jag hoppa i bingen. 8h tvättid imorogn. Great!
Puss lovers!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh vad underbart att höra att det går så bra just nu! blev så glad över att läsa ditt inlägg. heja super gumman!! pusssss

2011-02-24 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0