Måndagmorgon

är det. Idag är jag lite trött, lite sliten, lite glad, lite nöjd. Ser fram emot en ny vecka... Den känslan brukar hålla i sig till kl 13.30 på dagarna, sen är jag färdig. Fritis tar musten ur en, men det kanske är bättre nu? :)
Kallt är det här också! Blä. Går med morgonrock på över alla kläder, annars fryser jag ihjäl! Sover med dubbla duntäcke och tycker ändå det är kyligt på natten. Usch! Inget emot höst och vinter, men det ska minsjäl vara varmt inomhus!
Onsdag ska jag eventuellt få nya mediciner. Spännande är det!
Nu är det dags att packa ihop sina pinaler. Hörs!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en bra dag gumman. Puss

2010-09-06 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0