Ingen

ny medicin för mig idag :) Sköterskan och läkaren tyckte att jag skulle vänta tills jag mådde bättre, annars var det så svårt att veta vad som är biverkningar och vad som är allmänt sjuktillstånd. Dock fick jag inte mer information om vad tusan det är för fel på mig? Men det går nog över hoppas jag!
Haft en tokigt bra dag på jobbet också! Tusan vad allt har flutit på fantastiskt! Synd att jag var tvungen att gå tidigt en fin dag som denna... Men kanske bäst att sluta på topp?
Efter jobbet var det som sagt en tur till sjukan, men kom ju lindrigt undan. Ska maila sköterskan när jag mår bättre och då få introduktion på Copaxonet som jag ska ta senare. Har sjukt många nya sprutor i kylen. haha, ser riktigt sjukt ut. :) Efter sjukan var jag på "fika". Tack R för en trevlig tid! Roligt att träffa avslappnade människor utan massa prestations krav.
Nu är det dags för sömn, ska ju jobba imorgon trots allt! Ser fram emot kräftskivan på lördag också ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0