Idag

har jag gjort som man skulle, röstat alltså. Första gången dessutom. Förra gången orkade jag helt enkelt inte rösta, jädrans idioti att man inte helt enkelt kan göra det över nätet. Men nu kände jag att jag var tvungen att rösta för att försöka få mindre SD. Resten av partierna känner jag är pest eller kolera egentligen, dom har både bra och dåliga saker för sig. Men nu är det gjort iaf. Hoppas jag gjorde rätt bara!
Annars har det varit en skön helg. Lugn! Var hemma i Tomelilla i fredags och träffade lite släkt. Tillbaka i Helsingborg i lördags och hängde bara med M på jobbet, alldeles lagom :) Vaknade utvilad och fräsch idag, det var ett tag sedan! ;) Tidigare i veckan var det ju lite mer äventyr så kände att detta var en bra avslutning.
Pratade med fina L idag, som jag saknar dig vännen! Man blir ju bara glad av att höra din röst :)
Sen är jag himla glad för att det finns änglavakter! Så nära ögat, så rädd jag blev när jag fick höra det. Blir lite dödsångest på sånt, att allt kan gå så fort, vilket flyktigt liv vi lever! Men nu gick allt bra, och jag ska försöka att inte bli så nervös. Tycker inte om drama, tacka vet jag komedier eller aktion! Då brukar det åtminstone vara bra slut.
Fortsätt nu hålla tummar och tår för lägenheten! 1 vecka utan nya bud vill vi ha!
Nu är det dags för söndagsäventyr i blåsten! Mys!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0