Tiden

bara rinner iväg! Hinner inte med alls... :( Tråkigt att det är så mörkt hela tiden också, man blir ju alltid så fruktansvärt trött denna tid på året. Utöver all annan trötthet då vill säga.. Bah!
Nu är det nedräkning! Inte lång tid kvar alls tills det är flyttdags :D Ska bli så kul! Men också så sjukt mycket jobb. Mer jobb...
Vet inte om jag skrivit det, men har börjat jobba extra utöver min 80% tjänst och min 50% skola.. Dumt huvud så får kroppen lida. Och det fick jag! Har legat med feber i 2 dagar nu. Men mår bättre igen och är nästan fit for fight :) Alvedon och echinacea är bäst!
Idag har jag också lämnat in min första tenta på sexologiprogrammet. Tokroligt! Men ack så svårt det är. Tror nog man kommer in i det snart igen. Hade också ett grupparbete som vi redovisade idag, gick nog ganska bra. Får se hur det blir när betygen kommer.
Sov ca 3 timmar i morse, så blir tidigt i säng ikväll! Gäsp. Och jobb imorgon i Lund (det ordinarie) och sen 13h jobb på lördag i Örkelljunga, extraknäcket. Pust.
Nu ska jag slappa och njuta av att allt är inlämnat i tid!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0