Jag undrar

varför det är så svårt att vara ärlig? Om man ställer raka frågor borde man ju kunna få raka svar också? Men det verkar svårt... Ska man behöva lirka ut ärlighet? Jag skiter egentligen i om det är så eller inte, men jag bryr mig om ifall du ljuger, det är det värsta av allt liksom. Det kommer alltid fram!
Och facebook säger att jag inte får några julklappar för jag har varit för stygg?! Ja, kanske? haha. nejfan jag har ju varit som lammet hela året (och alla andra år också såklart) ;) Får skriva ett mail till Tomten så kanske han ändrar sig. Eller just fan, jag gillar ju inte Tomten, kan det vara därför han inte tänker ge mig klappar? Attans. Aja, men då kan det la vara värt det...
Nu ska jag iväg på Halloweenfest. Japp kl 07 på morgonen! Fast festen börjar inte förrän efter lunch. Börjar med ansiktsmålnings osv. Höstlov is great!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0