Frustrerande!

Varför ska det bara inte gå? haha, så sjukt irriterande. Varenda gång går planerna i stöpet. Men jag litar på Triss-reklamen nu, plötsligt händer det! Någon gång måste det ta mig tusan gå ihop! :)
Annars flyter det mesta på! Flyttar om en månad! Så galet är det. Massa som ska köpas och fixas men attans så roligt det ska bli!
Nu ser jag fram emot ännu en fullspäckad vecka, borde nästan ta ut semester sen och SOVA. Men nej, det hinner jag inte. Ska göra 1000 saker istället, lika bra medan man fortfarande kan!
Lägenheten ser just nu ut som en bombnedslag! Trodde det skulle bli mindre grejer efter R flyttat ut, men nej, det blev desto mer oordning. Men när ska jag hinna? Idag tänkte jag, men jag hade ju planer idag som iofs blev inställda, fast det fick jag reda på precis! Inte vågat sätta igång med något innan ju. Äsch, det blir bra. Lär ju knappast bjuda hem folk inom den närmaste framtiden ändå med tanke på att jag är sofflös. Orkar inte köpa ny soffa nu och kånka på den för att kånka iväg med den igen om en månad. Men attans så nice det ska bli sen! Lovar att fota före, under och efter! ;)
Puss på er sötlökar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0