Uppdaterad

är jag nu. Bestämde mig för att fixa till mig lite efter all dramatik i nyår. I förrgår var jag och fixade håret, slingade och klippte upp en hel del. Blev riktigt nöjd för en gångs skull :) så nu ska jag bara hitta lite nya roliga frisyrer till mig ;)
Igår va jag på ansiktsbehandling, har fått så mycket utslag och blemor efter jag va tvungen att byta p-piller, och kan gissa att alla stress sen nyår sätter sina spår också. Hon tryckte, klämde och fixade (gjorde ont som faen) men va väldigt skönt emellanåt... när jag kom hem sen så hade allt det hon klämt blossat upp ordentligt och va riktigt röd och irriterad på sina ställen, men det har lagt sig igen nåtsånär... förhoppningsvis kommer det ju att lägga sig helt och sen blir allt bättre, nu ser det ju värre ut än vad det var innan och det är la inte riktigt meningen. Fick köpa lite nya produkter också som skulle va bättre, jävlars vad dyrt det blev.. men men, vill man va fin får man lida pin! :P
Nu ska jag snart ta tåget till jobb :) Lämnade bilen kvar igår när det va snöstorm, tänkte jag skulle hämtat den igårkväll när jag ändå skulle dit och va med på föräldramöte, men det stormade så jag inte kunde ta mig till Lund så blev inget möte för mig tyvärr :/ men men...
Fr.o.m nästa vecka får jag gå på och jobba full tid igen, äntligen! Fast det har varit skönt att "softa", men roligare att vara med hela dagarna och slippa stressa på 3 timmar för att hinna med allt...
Nej, ska göra klart det sista nu. Ciao!
Dagens frisyr. Sovit med flätor och lite klämmor så behöver man inte arbeta så mycket med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0