Sitter hemma

och ugglar varje dag! Riktigt tråkigt är det att vara sjukskriven. :( Trivs jättebra på mitt jobb och längtar tillbaka dit. Hade varit bra att vara sjukskriven och sådär lagom mycket sjuk, då hade man kunnat göra massa saker som inte hinns med annars. Men nu har jag bara ont och får andnöd så fort jag försöker hitta på något. Riktigt frustrerande.
Imorgon ska jag iallafall en sväng till malmö, vill inte missa min examination på sexologin. Känns som det går bra att sitta i 2 timmar och prata faktiskt, inte riktigt samma sak som att jobba en hel dag med barnen. Frågan är hur tusan jag ska ta mig dit. Vågar jag ta bilen? eller ska jag ta tåg? Risken finns ju att jag får promenera en bra bit om jag tar tåget, och det tar tid. Måste stanna hela tiden och hämta andan. Får se imorgon hur jag gör. Håll tummarna för att jag blir godkänd nu också! Så jag slipper göra om! :)
Kanske ska ta tag i röran i sovrummet. Skulle behöva omstruktureras. Är rädd att jag inte orka klart bara, och då blir det ännu rörigare än det varit förut. Äsch, vi ger det ett försök :)
Tur man har kissarna som sällskap för det mesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0