En bra dag

har jag haft :) Riktigt härlig dag på jobbet, kollegorna glada, ungarna glada, solen sken, ja, hur kan det bli bättre? :) Känner mig laddad inför nästa vecka när jag ska gå på för fullt igen (peppar, peppar....) Efter jobb hämtade jag upp E, åkte till Norra hamnen och köpte en Latte för att ta en promenad längs gröningen. Ångrar nu att jag inte fotade, så vackert! Rosa himmel, solnedgång över Helsingör, massa snö, inte ett moln och t.o.m sundet var fruset en bra bit ut och det har jag inte sett förr! är ju ganska strömt mellan Helsingör och Helsingborg så trodde minsann inte det skulle kunna frysa, men tydligen :) Riktigt mysig prommis blev det i alla fall och jag blev bara lite andfådd och fick pladdra med E som jag inte träffat på länge...
Sen bjöd jag minsann E hem på middag och R bjöd på efterätt.. Vardagslyx kallas det nog ;) Tänkte man skulle ta tag i städandet inför helgens festligheter, men nej, det gör vi imorgon! kan minsann bo i ett bombnedslag en dag till liksom. Ska bli väldigt spännande att se hur mycket pengar vi får för våra pant-flaskor, har en hel del på lager. Ska också bestämma vilken klänning jag ska ha! Gaah. Skulle gärna köpt nytt men gett mig själv köpstopp nu ett tag... Har blivit en del spenderande hos frisör och hudvårdsterapeut och gjort gång på en del av julens presentkort.. måste ju vänta tills det kommer ut lite mer sommarkläder :)
nu ska jag mysa  vidare med min NessaPessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0