Dags att

sova kanske. Fredag kväll, klockan är halv 11... Japp, då borde verkligen en 23- och 25-åring sitta och gäspa ikapp. Vilket liv a la Svensson Svensson. Dagen har gått åt till att jobba, städa, handla, städa, plocka undan, vila, städa... Va helt färdig efter jobb idag. Vi va på pulkautflykt och jag kände mig kry nog att åka och busa med barnen. Kul va det, men attans vad trötter jag blev. Men jo, det va helt klart värt det :) Blev pulkaåkning där vi skulle vara 3 på samma pulka, snöbrottning och massa bus, superskoj att äntligen kunna vara med och busa. Lättare att hålla koll då och hålla barnen på rätt spår så det inte blir så mycket bråk, dessutom sååå mycket roligare :) Tror barnen tycker det är roligare också än när man är en tjatkärring som bara gnäller :P
Har väl läget inför imorgon under kontroll, ska städas färdigt såklart, men det mesta är undanplockat så bara att plocka fram trasan och snabeldraken :) Måste ju städa noga och få bort så mycket katthår som möjligt när det är många allergiker som kommer...
Nej nu är det minsann sängen! Jädrans vad trött jag är, kan knappt hålla ögonen öppna.
Natti!
Puss!
En liten tuss i en av deras älskade kartonger.
Sötaste Julle är trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0