2009

Så, det var en halv evighet sen jag uppdaterade här. Livet har kommit i vägen helt enkelt. Men nu när jag är sjukskriven har jag lite tid över, så tänkte köra en genomgång av vad som hände 2009.

Januari
Lämnade in min C-uppsats. Hade examination och blev godkänd :)
Pendlade till Göteborg för att träffa Robin, de helger han inte kom ner till Helsingborg dvs.
Februari
Började träna på Tränings Akademin, var duktig som attans!
Fick se Robin stå på ett par skidor för första gången.
Fortsatte pendla till Göteborg.
Mars
Hade Natalie och Julia här en helg, mycket bus och självklart en vända till busfabriken.
Åker på en weekend till Paris, som jag fått av Robin i Födelsedagspresent och julklapp. Massa mys!
April
1 April spenderades på akuten då jag var avdomnad i vänstra ansiktshalvan och vänster hand. En massa svängar inom CT-röntgen, MR-röntgen och diverse prover.
Skriver på mitt case, som är det avslutande arbetet i skolan.
Maj
1 Maj blir jag sambo med Robin. Tro't eller ej! ;) Fick också godkänt att vi fick hämta våra kära katter, Julle och Nessa :)
Fortsätter att flänga fram och tillbaka till sjukhuset för prover.
Fortsätter att skriva caset och de andra arbetena.
Planerar den avslutande klassfesten.
Går bredvid på sommarjobbet på ett LSS-boende.
Juni
Håller i klassfesten som jag lyckats genomföra på något vänster.
Tar examen den 4 juni. Nu är jag socionom!
Börjar sommarjobbet.
Fortsätter flänga på sjukhuset.
Juli
Julia och Natalie kommer en vecka och busar med oss :)
Robin firar sin 25års dag (fyller visserligen år i juni, men festen var i juli).
Får äntligen åka iväg till Åland en vecka! Och Äntligen träffa fantastiskaLola igen :) Helt otroligt att det var 4 år sedan, vi får inte låta det gå så lång tid igen!
Påbörjar en 2 veckors diet med Maria.
Augusti
Fortsätter med dieten.
Fortsätter med flängandet på sjukhuset.
Jobbar som attans.
Är med tjejerna och rider i Hörby, mycket trevligt!
September
Påbörjar min efterlängtade kurs i sexologi.
Åker till London en weekend med Robins familj, massa mys!
Snurrar runt på arbetsförmedlingen.
Oktober
Börjar läsa danska på komvux, just for fun!
Hoppar in som vikarie som elevassistent på Freinetskolan.
Provrider Mandela och blir medryttare på honom.
November
Får fler timmar på Freinetskolan, och blir tillslut erbjuden en fast tjänst :)
In en liten vända till sjukan igen, falskt alarm!
Börjar pussla ihop jobb, skola x2, häst och övrigt liv. Går sådär, men det går!
December
Jobbar.
Firar jul i Tomelilla och Malmö. Har det lugnt och trevligt med nära och kära.
Blir sjuk den 29e, blir hemskickad från akuten. Blir värre på morgonen efter och åker ambulans in till sjukan och får stanna där 5 dagar. Det va de nyåret!
Började stressigt, slutade stressigt. Jämnar ut sig. :)
Men då är det väl så, detta året kan ju inte bli sämre iaf! Tänkte slänga in lite bilder med, men den externa hårddisken krånglar, så ni får nöja er med tråkig text.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0