Tillbaka

på jobbet igen... Riktigt trött på att vara hemma, även om det tär på krafterna att jobba. Ganska stökigt idag också, vilket gör att jag bara blir mer trött och frustrerad. Jobbigt att tålamodet ryker snabbare när kroppen inte är med på noterna. Det är iaf skönt att inte gå hemma, hade aldrig pallat att vara långtidssjukskriven eller arbetslös för länge. Var ju arbetslös i ca 3 månader förut och klättrade på väggarna! Jag sökte in till kurser som jag började läsa, anmälde mig som frivillig på BOJ och skaffade en medryttarhäst att rida på.. :) Nu däremot när jag jobbar hinner jag inte med något. Tur att båda kurserna är avslutade (och godkända) och hästen kan jag nog rida bara jag blir frisk nog. men det får ta den tid det tar, sålänge jag klarar jobba så är jag nöjd än så länge.
Nu ska jag lägga mig i soffan o vila lite tills R kommer hem
Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0