Såja

nu har det gått en tid igen...
Får väl börja från början. :)
Den alternativa nyårsfesten blev superlyckad! Så härligt och roligt det var... :) Det var många som kom, och många som stannade, alla var glada och snurriga :) Ska se till så jag får lite bilder att lägga upp här...
Mindre roligt var det att städa efteråt, men det gick, tog en hel dag men renare blev det...
Sen har nog det mesta rullat på. Började jobba full tid i måndags igen, skönt att kunna vara med och veta vad som händer hela dagen. Har känts lite hackigt när man kommit in mitt i dagen och inte riktigt kunnat följa upp tidigare händelser... men nu är jag igång igen! :) Är ju trött som attans, men det bättre det än rastlös...
I fredags var det Afterwork! Det va skoj! Träffades några glada över ett par öl på någon pub i Lund... Va mysigt och väldigt trevligt att träffas även utanför skolans väggar :) Och visst blev det säkert en öl för mycket, men vad gör det? ;) Hade inte ätit heller så kanske därför, men men... Slutade i alla fall med att H missade sitt tåg och mitt gick lååångt efteråt så Robin kom och hämta oss istället :) Blev till att stupa i säng sen, hungrig och dan.
Sen vart det lördag mitt i allt! Gick upp ganska tidigt, men kände mig sådär kry... Sov en timme på soffan innan fina E kom ner från Kungsbacka och hälsade på! :) Elin kom och mötte upp oss och vi begav oss till pulkanbacken och susade runt! Superkul! Värsta skidbacken är det och fort går det, hehe skoj!. Lurade även dit R och hans två kompisar som fick provåka.. Blev riktigt bra av det hela.. :) Begav oss hemåt och sedan vidare till Willys för att handla kvällens plockmat. Blev frukter, grönsaker, rökt skinka, rökt kalkon, rostbiff, dippor och ostbricka! Vilken lyx! Sen satte vi oss och frossa för fullt :) Tyvärr så kickade min förkylning in för fullt och jag blev ganska dabbig.. men en alvedon senare så överlevde man kvällen :) Trevligt var det iaf! (förrutom melodifestivalen som jag, efter nerröstning blev tvungen att se). :P
Nu har E åkt hemåt igen efter alldeles för kort besök! och det är slapp i soffan nu som gäller.. :) Senare kommer söta M och vi ska plugga danska till vårt sista prov imorgon! Håll tummarna för oss ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0