Snurrigt

är det just nu.
Har mycket att tänka på, men tänkte försöka att inte skriva det här, blir bara för långa inlägg och massa ångest över klantiga formuleringar.
Jag har i alla fall kommit in på sexologin, det känns faboulus! Ska bara få tiden att räcka till, och orken.
På Måndag kommer min sjuksköterska tillbaka från semestern, då blir det andra bullar! Ska bli bättre på att få saker att hända. Inte gå och vänta på att det ordnar sig. För även om det brukar göra det, så kanske det är försent då. Det kan man ju inte låta hända bara. Inte om det finns andra alternativ.
Jag har målat lite nytt också, som jag faktiskt gillar. Det känns rätt och rimligt liksom. Ska se om jag lyckas bli klar med sista tavlan så ska jag fotografera och visa. Se om fler tycker det känns rätt och rimligt :)
Sommaren är slut. Det har regnat oavbrutet sen igår. Höst? Ja, det är dags nu. Regn matchar fullkomligt dagarna som varit. Och eventuellt dagarna som kommer. Vi får vänta och se. Tänka och känna. Sen, just det, löser nog allt sig. På ett eller annat sätt. Som vanligt.
Herregud vad en hel dag inomhus (förutom promenaden till bussen hem i förmiddags) gör med ens huvud. Det var snurrigt, nu är det kaos.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0