Memory lane

har jag gått på idag! Kollade igenom ALLA mina fotoalbum på hårddisken. Jissus vilken resa. Härligt, hemskt, galet, lugnt, läskigt och alldeles, alldeles underbart :) Tack för alla fina minnen! Både du, och alla andra!
Annars har jag haft storstädning idag. M kom och hjälpte till att fixa upp i lilla rummet, så nu har jag ingen AC igen. Men det går bra ändå, har ju ett rum till åtminstone :) Nu ska jag minsann ut en runda på stan och se om kanske kan dricka bort det sista av förkylningen ;) Pappa brukar ju alltid säga att jag ska dricka massor när jag är förkyld/sjuk, så man måste ju lyssna på de äldre och erfarna. Blir nog "bara" pubrunda idag, ska inte ut och dansa har jag bestämt. Skippade Malmö i alla fall, kändes lite väl överambitiöst att ge sig iväg flera mil när jag ändå är förkyld...
Snart kommer mina dejter för kvällen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0