Måndag

är det idag. Känner mig ändå piggare än vad som är rimligt :) Eller pigg och pigg, känner mig avslappnad, utvilad och stresstålig, men pigg är nog en överdrift.
Hade en sån bra helg! Roliga människor, nya bekantskaper och en fantastisk brunch (som måste bli tradition) på söndagen. Det sätter sina spår på humöret vill jag lova ;)
På Torsdag börjar plugget, ska bli skoj! Men känner mig redan utmattad när jag tänker på det. Men äsch, man lever bara en gång, lika bra att försöka hinna med så mycket som möjligt. Ingen panik, allt på samma gång ;)
Nu ska jag bara hitta ett nytt boende. Köpa kanske? Ah beslutsångest!
Nu ska jag titta på Sex Education. Måste vara englands bästa program någonsin!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0