In, ut

sprut, slut!
Skickade iväg ännu ett mail till mina kära sköterska. Nu ringde hon upp nästan direkt efteråt och berättade att hon pratat med min NYA läkare! :) Hon hade bestämt att jag skulle sluta med Avonexet omedelbums = ingen spruta på söndag = en bra måndag! :D
Ska dit och träffa nya läkare P den 8e och diskutera ny medicin. Ska bli spännande att se vad som komma skall..
Varför ska man göra 1 sak när man kan göra 10 samtidigt liksom? Börja jobba, fundera, börja plugga, byta läkemedel, byta läkare och leva samtidigt! Jissus vilka i-landsproblem, men ändå! Känns riktigt skönt att slippa Avonexet dock, även om jag bara går på halv dos. Gott snack.
Däremot blev jag blixtförkyld förut idag. Pang bom bara! Så nu häller jag i mig Kan Jang, echinacea, c-vitamin och brus-alvedon. Ska fanimej INTE bli sjukskriven nu mera. Har definitivt inte tid nu heller, mitt i röran!
Kåldolmarna är strax klara, så tack och adjö! (behöver snart fyllas på med kålisar!;) )

Kommentarer
Postat av: mamma

Går inte att göra kålisar förrän senare på säsongen gumman.

2010-08-20 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0