Ännu ett...

Ja, man kan ju undra varför jag massproducerar inlägg nu. Helt ärligt är det på grund av att jag inte har något bättre för mig. Mina planer för helgen ändrades, så hade helt plötsligt hela helgen öppen, men inte lust till något speciellt. Riktigt skönt att bara slappa faktiskt.

Imorgon öppnar skolan igen for real. Spännande framtid! Kommer nog bli galet mycket jobb med tanke på alla ändringar, men det ska nog gå det också. Nytt löfte till mig själv: Inte överarbeta! Jag är bara en person, kan inte ta på mig allt alltid. :)
Annars känns väl det mesta orättvist just nu, åt alla håll och kanter. Oavsett hur man vrider och vänder på det så är det orättvist åt något håll. Kanske det också stämmer; livet är orättvist. Attsikens. Jaja, man överlever världens orättvisor också. I-landproblem deluxe? Javisst!
Nu ska jag gå och bädda ner mig i min stora säng ;). Har ju två kissar som skriker på mig och som vill mysa, får ju vara till lags liksom :) Passa på medan tid finns.
Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0