Trött(nat)

Idag har varit en überslö dag. R har kommit med massa bra idéer om vad man ska göra på en lördag, men vad gör jag? Jo somnar i soffan i över en timme! Haha, verkligen supersocial. Men har faktiskt haft en bankande huvudvärk i flera dagar denna veckan, samt som tröttheten kommit tillbaka. Vet inte om man borde ringa o höra om det är ett symptom? eller vad jag annars ska leta efter? Men men... Får väl se om det går över med tiden annars. Kvällen slutade i alla fall med att jag och R gick en kortispromenad i Pålsjöskog, sen blev det fotboll för R:s del (för en gångs skull fick han ha TVn :D) och det blev Heroes avnitt för mig via datorn :) Nu är jag nannig igen, konstigt nog.

Trött på att ha huvudvärk, och tröttnat på att vara trött. :)

Har förresten varit på lite utflykter här o var de senaste veckorna. Ska återkomma om det :) Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej du!



Är du också trött och har ont i huvudet jämt?? Konstigt... Jag är trött trots semseter... inte bra.



Jo, vi tränade i nya ridhuset! 20*60, jätte fint och luftigt är det...

Lite jobbigt att rida programm i dock, det blir så långt överallt.



Kram

2009-09-20 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0