Hej och hå, dårå!

Va ju ett tag sen igen, men det blir ju lite mer spännande då eller hur ;)

Här händer det tusan inte mycket. Jag söker fortfarande jobb utan någon större framgång. Var och provjobbade 2 dagar på en skola, men inte hört mer så det blir la inget mer av det gissar jag. R har dock fått jobb, började i måndags. Så det är ju bra! :)

Jag håller fortfarande på med att rida och greja med Mandelahästen. :) Det är ju skoj i alla fall! Jag håller också fortfarande på med sexologi och danska, vilket också är roligt, om än lite mer tråkigt jobb.

Här kommer lite nytt från stallet iaf :)




Litet klipp från första tömkörningen :) Jag är ringrostig och han är ju bara 4, duktig! :)

http://www.youtube.com/watch?v=EXiOjQR0LBg

Idag blir det lunch med Martina med dotter, sen eventuellt halloweenshoppning med Sötaste M :) Ska också försöka hinna laga mat till min kära arbetande karl. Det blir nog bra!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0