Lägenheten

Nu har jag varit sambo en vecka! Och idag försvann Robin upp till Götet igen för att först fira Andreas och sen jobba i en vecka, så nu är jag typ Ensam Kattmamma söker.... :P

Katterna mår över förväntat! Lilla Nessa som är så lite och varit supersjuk äter som en hel häst och busar runder som aldrig förr (tror jag iaf), hon är fortfarande lite blyg men börjar göra lite närmande och kan t.o.m njuta av att mysa lite.. :) JulleBulle har snabbt blivit kungen i lägenheten och yr runt som en katapult! Men han är också världens största gosare och man kan inte gå någonstans utan att han vill vara med på ett hörn... :)

Har lovat lite bilder på lägenheten också, så har tagit nga idag, men är ju lite helg-stökigt och har inte orkat ta tag i något ännu... Håll till godo! :)

   
Köket                                  Vardagsrummet sett       Vardagsrummet och bardisken
                                             från köket

 
Muren a.k.a kattmuren   BADKARET! Faboulus!

Så nu får jag väl ta tag i städningen och sådär, och får se om jag kan undvika att bli uppäten av Julle.. Han är extra vild och galen just idag....

Puss och sånt

Kommentarer
Postat av: milla

myspys lägenhet! va härligt! :)

2009-05-11 @ 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0