Jomenså!

Nu är det färdigflyttat! :D Världens finaste lägenhet måste vi ha... Många som varit här har uttryckt sin avund... :P Och det tackas och tas emot, helt klart... Ska se om jag hittar någon kamera här i röran så jag kan visa lite hur den ser ut... Fast bilder avslöjar ju inte hela härligheten... :) Tycker minsann att ni alla ska komma och mysa med mig i min finfina lägenhet..:)

Och imorgon eller onsdag kommer nog katterna, hoppas jag! Ska bli underbart kul! :D Kan knappt vänta, men det är ju inget ovanligt direkt...

Snart blir det ny läkarundersökning. Och ja, mamma, Maria följer med, hon snodde till och med tiden ur min kalender, så du kan vara lugn!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det är en snygg lägenhet. blir säkert bra när allt är på plats även katterna. Ja nu är jag lugn, när Maria kollat tiden.

P.S det ligger en kamera i bokhyllan i lilla rummet

2009-05-04 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0