Jag har lärt mig

  • att det är fruktansvärt roligt att servera glass åt människor med autism.
  • att oavsett hur tunn du gör pannkakan, så finns det alltid två sidor på den.
  • att det oftast finns mer bakom än vad man kan ana.
  • att jag verkligen vill jobba med barn och ungdomar.
  • att jag inte vill leka förälder åt folk som är äldre än mig.
  • att man blir väldigt kletig när man serverar glass.
  • att mina katter går upp i vikt så det skvalar om det.
  • att det ser ut som jag är ledsen när jag egentligen bara är trött och uttråkad.
  • att en halv flaska vin inte räcker för en rolig utekväll när sällskapet knappt kan stå.
  • att jag äter på tok för mycket chips.
  • att man inte ska hoppa i soptunnor med hjul.
  • att det är ganska gott med 3 veckor semester från sommarjobbet.

Jag tycker faktiskt att jag har lärt mig en hel del denna vecka. Det sägs ju att man ska lära sig något nytt varje dag, men här är det nästan dubbelt upp! Fast vissa saker visste man ju redan, och bara blivit påmind på nytt om.

Och självklart mamma ska du få en blomma på morsdag! (En som jag inte kan döda dvs.)




Nu ska jag tråka vidare i soffan tills den riktiga potatisen kommer hem.

Puss och så.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för blomman, gumman.

2009-06-02 @ 08:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0