Inget bättre för mig..

Världens längsta lista... BRAVO till den som orkar läsa hela! Berätta om ni gör det! ;)

JAG...
Är singel? Nej, tydligen inte.. 

Saknar någon just nu? Ja, men inte den ni tror.
Är rädd för att bli övergiven? Ibland
Dricker alkohol? Ja.
Kan sjunga så att andra kan lyssna på de? Kan, kan de ju, men tror knappast någon vill.
Ser på nyheterna? Ibland.
Dödar inte insekter? Ibland, beror på...
Svär ofta? Går lite i perioder.
Sjunger i duschen? Nope!
Är en morgon person? Verkligen inte.
Skulle kunna ha på mej pyjamas i skolan? haha been there, done that...
Är kär i kärleken? Tror inte på kärleken.
Skrattar åt mina egna skämt? Alltid! ingen annan som gör det dock, de skrattar åt mig istället.
Tror på spöken? Beror på vilka sorts spöken.
Vill ha barn? Har svansbarn, det räcker.
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt o gratis? Äh varför? bättre att fixa ditt självförtroende och självkänsla.


HAR DU...
Glasögon/linser? Jodå, nog äger jag både "synlinser" och färgade linser, men använder inget av det.
Piercingar? nej, inte nu längre.
Syskon? Ja, två bröder.
Jobb? Lite halvt.
För många vänner? Kan man ha för många vänner? Jag har nog för få, fast de absolut bästa!
Rymt hemifrån? Haha ooooo ja! Både hemifrån föräldrarna och hemifrån mig själv.
Tvångstankar? MÅNGA!
Färgat håret? En hel del gånger.
Bra självförtroende? Ibland.
Sagt jag älskar dig till någon? Jadå.
Varit kär? Beror på vad man menar med kär.
Dumpat någon? ooooooo ja.
Gjort något olagligt? ooooooo ja. 
Somnat i skolan? Yepp! var ska man annars sova?
Brutit ett ben? Japp i armen!
Tappat bort mig i min hemstad? Tappat bort mig i mig själv? Räknas det?
Varit otrogen i ett förhållande? Nej inte min stil.

Sparat något från ett gammalt förhållande? Hmm jo har jag nog.
Varit kär i någon som inte var kär tillbaka? Nope.
Gjort något som jag har lovat mej själv att inte göra? Hehe japp!.

Smygit ut utan lov? Absolut!
Ljugit om var jag är för mina föräldrar? oooo ja!
Struntat i ett prov? Japp.
Varit på en blind date? Ja, rekomenderas INTE!
Sovit en hel dag? Gottit är det på vinterhalvåret.
Somnat gråtandes? Nej, tror jag inte, gillar inte att gråta.

BRUKAR DU..
Titta på dej själv i spegeln? Ja, det kan ju vara en bra idé ibland.
Ha ångest? Alldeles för ofta.
Vilja dö? Inte så ofta.
Drömma mardrömmar? Ja, vissa säger det, men vad vet jag?
Drömma sexdrömmar? Ínte vad jag kan komma ihåg.
Försöka vara annorlunda? Annorlunda än vad jag är eller annorlunda än alla andra? Lättast är att bara vara ärlig mot sig själv och vara som man är, även om man inte blev som man skulle.
Klä dig i svart? Ehm. Älskar svart!
Röka? Yes.
Ljuga? Nej, lögner är inte min starka sida, förstår inte hur folk kan ha energi till att hålla kolla på vad de sagt.

Lita på folk? Jag brukade, fast det är inte lika enkelt längre.


Har du kommit hit så YEAH! Duktigast! Nu ska jag gå ut o springa en runda.. Ja, jag vet att klockan inte är spring-tid, men behövs ibland...

Adjöken löken!


Kommentarer
Postat av: Bror Duktig (nördig?)

Jag orkade bara läsa en liten bit, men måste protestera på "brist av relevans".



Citat "Dödar inte insekter? Ibland, beror på... Spindlar vågar jag inte ens komma nära."



Vad har det med insekter att göra? Spindlar är inte insekter, utan spindeldjur.

2009-05-28 @ 15:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0