...fy fan vad jag är bra...

För jag har (nästan) tagit examen, för jag har (nästan) tagit examen. Fy fan vad jag är bra! Och ni alla andra såklart!! :)

Hade opponering på det absolut sista arbetet idag och jag blir GODKÄND UTAN KOMPLETTERINGAR!!!! Bara sådär.. Det är lika med att jag faktiskt är klar! 3,5år av slit är färdiga! Känns helt overkligt och så sjukt galet bra! Nu är det bara nya tag och hitta ett jädrans jobb (omöjlig uppgift dock) och sen ge sig i kast med skolböckerna igen om jag nu kommer in på nästa program dvs. Men fy bubblan så skönt det ska bli med miljöombyte och att äntligen få kalla sig socionom. 4 juni kan jag redan nu meddela inte kommer bli en helt nykter dag direkt...

Tack er alla som faktiskt har trott på mig! Nu är det bevisat ;) Jag är socionomämne!

Kärlek till världen idag och glöm fanimej alla bekymmer för en stund!

Kommentarer
Postat av: milla

grattis gumman! Härligt!! Ha en suuuper dag! kram å puss!

2009-05-27 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0