Ja jag vet.. jag vet..

Jag ska uppdatera mera... bla bla bla.. men har faktiskt varken haft motivation eller ork.

Det har hänt mycket på dessa ehm, 3 veckorna? Jag har varit i Paris en weekend, fransmännen var dock inte så dryga som förutspåddes.... :) Myspys iallafall.

Snart är denna kursen klar i skolan också, sista kvar bara.. sen jädrans är jag socionom! På tiden! :)

Jag har sett uteliggare med finare kläder än mig.

Jag har sett en ca 5-årig pojke äta snorkråkor.

Jag har ätit för många pizzor.

Jag har druckit för mycket cola.

Jag har tränat mycket, men fortfarande för lite.

Jag har hjälpt A och M att renovera deras nya hus. VUXENPOÄNG!

och ja, R... Jag ska berätta att jag ska flytta om en månad! Första Maj blir jag officiellt sambo. :)

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: R

har jag tvingat dig att berätta? :s

2009-03-28 @ 14:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0