Ja, vad gör man...?

När skolan är slut, de flesta har flyttat iväg och jobbet suger. Jobbet som jag är överkvalificerad för. Många år överkvalificering. Riktigt tråkigt är det. Har hittat ett av mina absoluta drömjobb, men känns ju knappast så troligt att få det. Skulle behöva lite tumhållning nu, så ta i allihopa för att jag ens skulle få komma på intervju! Ringde neurolgen också, för jag skulle ju ringa dit om jag inte fått min nya kallelse/remiss. Och det har jag ju inte fått. Problemet är att min läkare har semester. Och hans fruga tydligen var tvungen att pressa ut en unge, så min läkare måste gå på föräldraledighet. Vilket innebär att han inte är tillbaka förrän i mitten av Augusti. Men finns det några tider då? Vet ej. Fick en jävla telefontid den 22e. Bara 10 dagar senare än jag skulle dit egentligen. Fast ja, skönt att skjuta upp sista veckan ångesten lite till. Är säkert frisk. Typ. Puss

Kommentarer
Postat av: johanna

vad är det för jobb du har som ja missat?! puss

2009-06-11 @ 12:27:42
Postat av: Anonym

Är man överkvalificerad bara för att man läst 3 1/2 års högskola? Det handlar om lämplighet också, och kunskap, vilket du tycks sakna totalt. Så fortsätt plugga och blanda dig inte för mycket med människor i behov av vård av något slag för det passar inte en känslokall människa som dig

2009-09-15 @ 13:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0