Trötter

Vet att det va längesen jag uppdaterade igen.... Är så förbaskat genomtrött hela tiden bara, orkar inte göra något typ... Men det blir väl förhoppningsvis bättre så småningom...

Idag är jag aningen bakis, hade 25års fest för Robin igår så va lite livat här i Malmö... Längtar hem till min soffa (som inte finns) och kissarna... Ja, någon soffa har vi inte.. En kille va o hämta soffan i torsdags, så skulle vi iväg o hämta vår nya Mio-soffa, men det gick ju sådär bra...Tydligen måste min pappa va med o identifiera sig och skriva under! Gaaah! Störigt som attans. Så nu har vi en madrass på golvet istället, så har en "liggsoffa"... Mysig men störigt...


Om en vecka ska jag dessutom åka till Åland! Ska bli sååå skönt att få träffa mina tjejer igen och bara vara... Hela gänget kommer vara samlat också dessutom, så bra det kan bli helt enkelt! Så får vi se om Robin överlever ensam hemma en vecka ;)

Nu ska jag återgå till tvn i väntan på mina chibbe... :) Puss och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0