Bara måste...

Jag vet att det är på tok försent för ett inlägg (och antagligen ett par öl försent också). Men jag måste verkligen tacka för ikväll! En helt improviserad kväll som blir en helt fantastisk, fantastisk fredag! Och alla vet ju att fredagar är dåliga dagar, ska man festa så är det måndag, tisdag, torsdag eller lördag som gäller... nu på sommaren i alla fall, annars torsdag och lördag :) Men TACK S, P och A-K, verkligen, toppen! Och efterfesten, bara finfin musik och mys! Fick också höra en låt som gick rakt in i ryggmärgen (det jag har kvar ;) ) och sådana låtar är sällsynta, för mig i alla fall. En rockballad som verkligen är värd att höras, åtminstone en 5000 gånger :) Sister Hazel - Your Winter
Hade länkat den till youtube.com men hittar bara den live på pub, annars fick man ej spela den i svenska versionen. kass! Men hör låten!  Snart ska jag upp till tjejerna!! Lite avundsjuk redan för ni är samlade utan mig, men snart så! ;) Puss!

Sister Hazel:
I've been acting like a child
In your opinion, and what is that?
It's just a different point of view

What else, what else can't I do?
I said I'm sorry, yeah I'm sorry.
I said I'm sorry ,but what for?
If I hurt you then I hate myself
Don't want to hate myself, don't want to hurt you
Why do you choose your pain?
If you only know how much I love you, love you

I won't be your winter
I won't be anyone's excuse to cry

You read my eyes just like your diary,
oh remember, please remember
Well, I'm not a beggar, but what's more
If I hurt you, then I hate myself,
And I don't wanna hate myself, don't wanna hurt you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0