Äntligen

fungerar vårt internet igen!! Eller, ja, det kom tillbaka igår... :)

Har spenderat en vecka på åland och roat mig, helt underbart... Ska slänga upp lite bilder ikväll, kommer lite till sen om jag hittar tillräckligt rumsrena ;)

     



Annars är jag tillbaka på jobbet.. Lagom tråkigt, men det går. Inte så länge kvar nu. Håll tummarna för att det kommer intressanta jobb sen. Skrev in mig på arbetsförmedlingen och fick lapp hem idag att jag ska träffa min handledare där först den 20e oktober! Vad fan ska jag göra innan dess då? Fast jag specifikt bad om hjälp med att skriva personligt brev osv. Tack för ansträngningen. Blärk!

Katterna lever och mår bra (lite för bra). Julle listar ut fler och fler sätt att komma ut på taket. Han kan nu riva sönder nät, putta upp takfönsterna och haspa upp kupolfönsterna. Greeeeeaaat! Ingen syre hos oss alltså. Men men, tur han är söt  när han sover i alla fall!

Nu ska jag också sova, ska upp alldeles för tidigt imorgon igen. Puss o sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0