Veckorna

Tänkte gör det lätt för mig och helt enkelt skriva lite positivt och lite negativt...



Positivt
- Uppsatsen fick riktigt bra kritik, endast småfel som ska åtgärdas. :D
- Jag har full behörighet att söka sexologiutbildningen, Svenska B saknades inte!
- Klassfest imorgon
- Va en tur till Göteborg och Älski i helgen och tog det lugnt.
- Denna kursen är över snart, och ska börja nästa i Lund, spännande :)
- Ska jobba några dagar på Ven förhoppningsvis. :D

Negativt
- Grannarna bredvid har köpt Rockband, hatar verkligen det spelet. Det borde förbjudas!
- Jag är ruskigt förkyld, mår pyton och 1000 saker att ordna
- Jag kommer vara ruskigt förkyld även imorgon på klassfesten.
- Jag hittar ingen ny lägenhet
- Jag kommer inte plugga i Göteborg utan i Malmö istället
- Återigen, grannarna bredvid har köpt Rockband. (Så illa att det är värt att ta upp två gånger, så ja, J, JAG OCH MINA GRANNAR). :(

Nej, nerbäddningsdags nu.. fy bubblans. Duktig jag är iaf som lyckas få i mig 1,5 tallrik soppa.. :)

Tack o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0