Sluta nu!

Nu får det ju va nog med saker att tänka på? Eller kanske jag som inte ska bry mig så mycket.. men jag kan inte låta bli. Jag bryr mig om min vänner som har bekymmer eller mår dåligt av olika anledningar... Men det börjar bunkras upp nu så jag vet inte vem eller vad jag ska tänka på först.. Svårt att försöka trösta/hjälpa/förstå alla, speciellt när det faktiskt är omöjligt att ha tillräckligt med kontakt med vissa. Vill bara att ni ska veta iaf att jag tänker på Er och på era anledningar där ingen är lik den andra... Jag sitter här i min soffa om jag behövs. Liksom, jag funderar så mycket ändå så det är inte precis som någon stör. Älskar er alla och önskar bort allt hemsk som finns i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0