Haha

Undrar om det där med minskade antalet läsare stämmer på riktigt! Nu när jag har varit lite aktiv igen så har antalet sjunkit drastiskt.. haha! Det är roligt. Fast, klockan är ju inte så mycket. Kanske för tidigt för att dra slutsatser. Skoj är det i alla fall!  :)

Nu ska jag se om idioten som uppehåller tvättstugan på MIN tvättid har masat sig därifrån, annars blir det lite spionage för att hitta människan som bor på den andra gatan som vi delar tvättstuga med... Har ingen aning om hur det ser ut där liksom... Spännande... Måste ju hinna tvätta också! Gaah! Blir arg. Inte rätt tillfälle att hålla på att jäklas med mig... Inte för jag är så tuff egentligen, nog mest för att jag blir arg och frustrerad så det går ut över alla andra, och det tycker jag inte om.

Dags att gå!
Ciao

Kommentarer
Postat av: johanna

haha du och dina grannar =)

2009-01-13 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0