Utmanad... och har inget bättre för mig...

1. 4 TV PROGRAM JAG BRUKAR SE: CSI, Criminal Minds, 2 ½ män, Ceasar - the dog whisperer.

2. 4 SAKER JAG GJORDE IGÅR: Åkte tåg, drack 2 öl, skratta så jag fick ont i magen, pussades.

3. 4 SAKER JAG LÄNGTAR TILL: Ny lägenhet, Paris, att skolan ska bli färdig och jag har jobb, Marias 25års fest på fredag.

4. 4 SAKER SOM STÅR PÅ MIN ÖNSKELISTA: Bli rik, få en diskmaskin, att alltid får vara lycklig, världsfred såklart.

5. 4 SAKER JAG TYCKER OM ATT GÖRA: Umgås med mina vänner, skratta, busa med vilddjur, festa.

6. 4 SAKER JAG AVSKYR: Ofrivillig smärta, ångest, trångsynhet, svamp.

7. 4 SAKER JAG ÅT IGÅR: Kräkmat på Kvilles, frukosmackor, hamburgare på BurgerKing, Kexchoklad.

Jag utamanar ingen speciell, förutom den som känner för det :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0