Reklamer

Det finns många roliga reklamer.. en jag alltid skrattar åt är Kavli's, den med bebisen som provar räkost så sjukt ful unge.. haha! Sen finns det dom som bara passerar förbi utan att man märker det, kan ju inte ge exempel på dessa iom jag inte märkt dem... Sen finns det de jag verkligen inte riktigt förstår, som Actimels... Hon i reklamen säger att det är mörkt när man går till jobbet och mörkt när man går hem, ja jag är med på det.. Jäktiga dagar och så, ja jag är fortf. med. Allt detta kan då påverka ditt immunförsvar, jag förstår då att man ska dricka Actimel för att förbättra det... men VARFÖR står hon i regnet och dricker yoghurt? Kan hon inte göra det till frukosten? och om hon hade bråttom till jobbet, varför ställer hon sig inte under tak eller tar ett paraply? Är det så verkligen att man står och ser lycklig ut i ösregn på väg till jobb, vilket innebär att man jobbar i sjöblöta kläder hela dan och då bara måste hälla i sig sin yoghurt?

Jaja, Man behöver väl inte förstå allt.. Hungrig nu! Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0