Luringar!

Fick ett samtal förut idag från något utvecklingsföretag som ville ha deltagare till en 2-timmars diskussion om telefoni och bredband. Man fick mat + 400kr va första budet. Sen genom min ålder skulle jag hamna i en lunchgrupp vilket innebar lunch + 600kr, självklart ställde jag upp! :D fick svara på massa helkonstiga frågor i typ 20 minuter... Helt glad va jag över lättförtjänta pengar.... 2 timmar senare ringer de igen och säger att dom missade att se att Studerandekvoten redan va uppfylld!!! Vilket innebar att jag helt enkelt inte fick va med längre.. Attans jädrans pannkakor...

Tror det stämmer - lätt fånget, lätt förgånget.
Om inte annat så va det irriterande iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0