Blaha blaho

Det där med grannar alltså. Det är ju ganska uppenbart att jag inte direkt tänker på mina grannar med kärlek så att säga... Och inte blir det bättre! Sen typ halv 11 idag har grannarna ovanför spelat musik på galen hög volym, men inte så hög att jag hör riktigt vad det är, utan preeecis så högt att det irriterar, irriterar massa.. Dessutom har dom tydligen beslutsångest för den första timmen byta de låt efter 20 sek. HELA TIDEN! Till råga på allt så börjar dom jävlarna snickra också, och inte sådär lite gulligt med ikea möbler som tar 1 minut eller sådär sandpappra en vass kant. Nej, dom kör all-in och bankar, drar och kastar runt saker! Antingen har dom snickrat ihop något med SJUKT många spikar, eller så kan dom helt enkelt inte spika och använder 700 slag/spik.. detta pågick i kombination med den eviga dåliga musiken fram till ca kl 17 idag! ORKA! lägg er o vila, eller skaffa ett jobb för tusan så folk kan få plugga ifred!
Kanske borde bli sån konstig eremit (ingen kräfta då) och bosätta mig i en Gessle låt; på en sten, i en skog, vid en sjö.. eller bara första bästa ensliga grotta jag hittar där musik, rockband och snickrande finns! Ja, det skulle ju förstås lösa massa annat också.. blähäbloho!

Iaf idag har jag också varit lite nostalgisk.. Här ätit ngt jag åt när jag va yngre som är sjukt gott, men låter nog sjukt äckligt (inte smör/margarin då som jag åt som bääbis). Nej det va värmda lussebullar med mandelmassa på! MUMS!



Och som kvällsmat fixa jag pannkakor till Ns stora avundsjuka.. :P Lycka till själv förresten ;) Mums va det och kräkmätt är jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0