Träning och akrobatik

I tisdags var jag och red med Lisa, Maria och Sarah. Vi åkte iväg på en roadtrip till hörby för att hälsa på min gamla kusar :) Blev en 2-timmars tur i skogen med massa mys och en hel del fart :) Fick bara suddiga bilder från uteritten tyvärr, så blir inget upplagt av det.. Får se om vi hinner dit igen innan hästarna blir utlånade för vintern. Veckans kom ihåg: Emma, se till att TRÄNA så du orkar! (Har kommit fram till att det är absolut där det största ridhindret finns för mig just nu, jag har inte kraften kvar att rida ihop dessa stora kusar som jag vill. Tjockis-Emma.)

Här är vi dock på nerskrittning efter uteritten. :) Stora madammen Hunnette. Märks verkligen att hon inte blivit ordentligt riden i sommar, seg och okänslig var hon minsann, men hon är iaf mitt monster ;) Kärlek. Annat va det när jag fick ha henne ensam som ledarhäst på turridningarna, då hade vi ridit ihop oss ordentligt och då svarade hon minsann på minsta vink, va riktigt nice då.

Akrobatik när jag försöker ge monstret kärlek.. :)

Nu blir det en KALL och litta chibbe ;) Ingen dibbe idag dock..

Sista arbetsdagen imorgon! YEY! Måtte jag få tag på något skoj jobb snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0