Julius.

Försökte ta lite foto igår när jag hopplade rundor. Gick sådär bra. Solen stod rakt emot, jag hade inte egna ridkläder (såg ut som en tok), Julius va arg för han inte fick springa med de andra hästarna och telefonkameran är usel...

Men lägger upp lite halvtaskiga bilder ändå.. :)

Han är ju trots allt ganska duktig med tanke på att han är 6 år, och knappt riden det senaste året. Sen får jag väl erkänna att jag har en del rost i ringarna också... Syns ju tydligt att skänkeln åker lite väl långt fram emellanåt, men det ska det jobbas på minsann! (blir nog lättare när Julius mage blir mindre också, hehe) ;)

Suddiglurr

Paus!

Efter lite bockningsförsök när han ville till den andra hagen...


http://www.youtube.com/watch?v=WPBS08sLV28

Så.. nu ska jag skämmas lite och sen ta tag i sits o grejs snart igen!

Puss o så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh vilken sötis!!! lite angel ju =) inte illa med tanke på hur länge sedan det är som du red. snygga ridkläder ;) PÖSSS

2009-08-05 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0