Sötnos

Idag har jag varit på MR röntgengrejen. Gick ganska snabbt, men det är sjukt vad hela kroppen kliar och irriterar när man absolut inte får röra på sig... och va så galet uttråkad så visste knappt vart jag skulle ta vägen... Men nu vart det över iaf. och får nu vänta 2 veckor på resultatet, yey. Älskar att vänta, är verkligen min starkaste sida... ehm..

Jag och R har också varit ute till Tassebo och tittat på kissekatter... MUMS så fina. :D Blev totalkär i en liten en.. blyg och alldeles underbar var hon. Heter Julia just nu, men kommer bli en Nessa om vi får henne. Ungefär en veckas väntetid här med när dom ska fundera på om vi är okej, och ska väl vilja prata med oss och sånt först innan dom bestämmer sig. Tycker det är galet bra att dom är noggranna med sånt här, så de stackars katterna som redan haft det rörigt får komma till bra hem. :) Fast lilla Nessa är född på Tassebo, och redan stor.. eller ca 5 månader, så inte jättestor... och nästan bara hälften så stor som sina syskon... Så fantastisk.. :) Och R blev kär i Nessas bror, Jacksson, som kommer förvandlas till en Julle, om R får som han vill.. :) Så kanske blir 2? Hjälp va tokigt! Men så mys!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0