Men ändå

Jag har ändå lyckats skriva lite idag och dessutom packat ner typ halva köket... Så nu har jag 4 lådor packade, varav en jag inte klarar lyfta... Gott snack! Nog bara lika många lådor kvar att packa.. yey. Får gå upp och rota på vinden och se om jag hittar några fler... :/ Jag har också lyckats lata mig något otroligt mycket mellan varven, blä! Kan nog slänga hälften av mina jeans nu, måste ju för tusiken gå ner i vikt! Eller minska i omfång iaf. Katastrof! Får Sambokilon utan att vara sambo!

Nu ska jag slappa till det igen..Upp tidigt och sitta och kämpa med gruppen imorgon, förhoppningsvis sista dagen vi behöver så vi kan släppa grupptentan och fokusera på vårt egna...

Jag undrar också varför det heter Klädpoker eller Klädschack osv.. man tar ju av sig kläderna! Engelska är bättre med Strippoker och Stripchess.. mycket vettigare... Vi svenskar är så konstiga ibland..

Natti och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0