Konstigt!

Den nya sodastream. Där pojken sitter o tänker att hans mamma är magisk för hon kan göra bubbelvatten med smak av vanligt kranvatten. Dom avslutar reklamen med att skriva ngt i stil med: Bubbelvatten med en trollslag.
För det första vill jag inte bli slagen av ett troll.
För det andra så verkar det vara väldigt opraktiskt att i såfall behöva en trollstav varje gång man ska göra bubbelvatten. Jag tycker att de "gamla" sodastreamarna verkar mer praktiska med sitt knapptryck faktiskt.... Men ja, det kanske bara är jag?

Sen tycker jag att tanten som packar ner sin halsbränna och skickar till sibirien är elak. Tänk på de som bor där, tror hon att dom vill ha halsbränna??! Vad hände med alla likas värde?? Och är det verkligen en bra halsbrännemedicin om den inte tar bort halsbrännan? Den bara skickar den vidare till nästa ju....?

För att uppdatera lite om mig också. Jag är fortfarande bortdomnad fast idag var jag lite bättre i morse, men det har ökat igen. Just nu är jag bättre än igår, men sämre än imorse. Aja, det försvinner nog!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0