Konfundersam.

På senaste tiden har många av de bloggar jag läser krävt att man kommenterar. Och jag läser många bloggar, så ingen behöver ta något personligt. Men jag förstår inte varför man tvingar fram kommentarerna? Blir ju inte alls roligt att kommentera när man väl läser något man gillar/inte gillar då. Jag skriver själv för min egen skull och inte för att folk hela tiden ska gulligulla med mig eller hata mig. Dessutom vet jag också att några av dem som "tvingar" fram kommentarer själv inte kommenterar. Jag vet att flera av Er läser min blogg med jämna mellanrum utan att lämna några kommentarer. Om inte ni kommenterar så varför skulle jag?

Jag kommenterar gärna om jag hittar något intressant helt enkelt. Sluta tvinga fram det för jag hamnar bara i trotsåldern och vägrar kommentera även om jag skulle gilla/inte gilla inlägget.

Nu ska återgå till att sitta o stirra på ett tomt dokument på datorn och vänta på att inspirationen kommer flygande till mig. Allt utan ansträngning är bra. Hungrig är jag också.

Snart är det sommar!    PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0