Inte bättre.

Ny dag nya tag sägs det. Men nejdå. Fick gå till sjukan imorse igen, dom ringde från fysiologiska avdelningen så dom skulle ta ultraljud på min hals för att se så jag inte fått någon propp eller annat konstigt i mina artärer i halsen. Men nejdå, det såg bra ut det med. Så har fortfarande ingen aning om vad som är fel på mig. :( Är dessutom värre idag. Känner inte mina fingertoppar på vänsterhanden och ansiktsdomningarna har spridit ut sig, så är under ögat, näsan och mer i munnen också. Läkaren hade nu skickat ut massa remisser överallt, så blir väl fler undersökningar nu. Vill bara ha en diagnos eller något. Hoppas fortfarande på att det "bara" är en nerv i kläm och jag vaknar imorgon utan något konstigt alls. Känns supermysko! Sjukt läskigt är det... Sen känns det konstigt, känns som allt hänger eller är borta typ, men syns ju inget. Så förstår att det verkar tokigt för folk runt omkring när jag försökt förklara vad som händer med mig.

Dessutom har ju alla runt omkring som man berättat för massa diagnoser på mig och kompisar som har haft dittan o dattan.. Konstigt bara att inte läkarna hittar något.... Håll tummarna för mig nu allihop! Kan nog verkligen behöva det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0