Det här med tur...

Jag har verkligen ingen tur... För att plussa på i min samlig av otur den senaste tiden så lägger jag även till att min mobil försvann igår. Yey! Älskar tjuvar. Kommer säkerligen åka på en saftig telefonräkning nu, som om jag skulle ha råd med det liksom... det är ju inte riktigt som om jag har råd med något annat heller... Spärrad är den i alla fall... Och just nu när jag faktiskt väntar på viktiga samtal! Gah! Får hoppas nya kortet kommer snart, och att försäkringsbolaget är snälla mot mig o låter mig köpa ny telefjunk.

Jag hoppas innerligt att jag får lite av Rs tur sen när vi blir sambos. Annars är det inte rättvist. Eller så kanske Nessa och J kommer o ger mig katt-tur. För visst har väl katter tur? Dom landar ju alltid på fötterna och sådär.

Nej nu ska jag mascaragråta i kudden och tänka på alla de fina tiderna jag haft med kära luren. Och alla mina kontakter. Och alla bilderna. Elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0